Tvrtka Vodovod i kanalizacija

Implementirali novi program katastra korisnika, ali je došlo do greške u sustavu i pogrešnih računa

VIŠE IZ RUBRIKE

Isprike

Iz ViK-a napominju da su odmah reagirali prema korisnicima koji su time bili obuhvaćeni, te su im dostavljeni novi, korigirani računi.

Tvrtka Vodovod i kanalizacija implementirala je novi program katastra korisnika, a s ciljem unaprjeđenja svojih usluga. Međutim, prilikom prijenosa podataka dogodila se greška u samom sustavu, na koju nisu mogli utjecati niti ju predvidjeti, što je rezultiralo izlaznim fakturama koje nisu odgovarale stvarnom stanju potroška vode. Neki su računi bili manji, neki uvećani.

Iz tvrtke napominju da su odmah reagirali prema korisnicima koji su time bili obuhvaćeni, te su im dostavljeni novi, korigirani računi.

Kažu i da su odradili komunikaciju sa svima koji su bili obuhvaćeni ovom situacijom te se još jednom ispričavaju zbog spomenutog.

Također podsjećaju korisnike usluga kako im  se uvijek mogu obratiti za sva pitanja i teme iz njihove nadležnosti, kao i za ostvarivanje njihovih prava i obveza. Svakodnevno, za pitanja ili pojašnjenja potrošnje vode odnosno računa za vodne usluge, korisnicima su na raspolaganju djelatnici Odjela za odnose s korisnicima koje možete kontaktirati telefonski na 649 113, 649 114; pisanim putem na kontakt@vik-ka.hr ili reklamacije@vik-ka.hr  Naravno, sve upite možete riješiti i dolaskom u prostorije tvrtke - Gažanski trg 8, prizemlje soba 14.