Prvi Karlovački

Kako najbolje iskoristiti digitalne kanale za komuniciranje – otkrijte na radionici EDIC-a Karlovac

Autor: Marta Marinović

13.04.2021

Mozaik

Europa spremna za digitalno doba jedan je od ključnih prioriteta Europske komisije za nadolazeće razdoblje. U ovom izazovno vrijeme virusa COVID -19 više smo nego ikada osuđeni na komunikaciju putem digitalnih kanala, te se ovaj prioritet nameće kao ključan smjer u kojem moramo djelovati.  Komunikacija putem digitalnih kanala postala je nezaobilazni dio svakodnevice svakog čovjeka, poduzeća lokalne zajednice i bilo koje druge organizacije. Uspješna komunikacija, jasna i pravovremena poruka može biti od ključne važnosti za nastavak suradnje ili iskazivanje povjerenja ili općenito plasiranje vijesti u javnost. Situacija gdje smo ograničeni javnim okupljanjima, direktnim fizičkim kontaktom, prirodno nameće digitalne kanale kao glavni alat obraćanja javnosti, komuniciranje o važnim pitanjima te općenito stavljanje naglasak na stvari koje želimo iskomunicirati odnosno promovirati, ističu iz EDIC-a Karlovac.

U suradnji sa CTA komunikacijama, vodećim marketinškim stručnjacima s područja RH, EDIC Karlovac (projekt čiji je nositelj Javna ustanova Regionalna razvojna agencija Karlovačke županije) organizira radionicu kojom će jedinicama lokalne i regionalne samouprave (JLRS) i javnopravnim tijelima (JPT) s područja Karlovačke županije biti omogućeno da se upoznaju na koji način najbolje iskoristiti digitalne kanale za komuniciranje i dopru do ciljane skupine. Radionica će se održati putem Zoom platforme 21. travnja, od 13 do 14:30 sati.

Na radionici će sudionici biti upoznati sa svim digitalnim kanalima od weba do društvenih mreža te će vježbom na primjerima  naučiti kako to primijeniti u praksi te najbolje iskomunicirati bitne stvari za njihovu grad, općinu, instituciju ili organizaciju.

Svi zainteresirani mogu se prijaviti putem e-mail adrese: ivana.sulentic@ra-kazup.hr.