Poručuju i kako je ovo jedna od najopterećenijih prometnica u gradu Karlovcu,

Dimitrije Birač i Ivica Margarin traže da se križanje u Ulici Luščić zbog brojnih nesreća adekvatno obilježi

VIŠE IZ RUBRIKE

    Na problematiku pješačkog prijelaza u Ulici Luščić, na raskrižju sa Šulekovom i Matoševom ulicom na kojem se 7. prosinca ove godine dogodila najnovija nesreća kada je osobni automobil naletio na pješaka upravo na tom pješačkom prijelazu, danas su se osvrnuli vijećnik Gradske četvrti Luščić-Jamadol Ivica Margarin i vijećnik Gradske četvrti Grabrik, Dimitrije Birač koji su ga nazvali „ubojitim pješačkim prijelazom“.

    -Pokušao sam saznati koliko je u proteklo vrijeme bilo prometnih nezgoda na ovom križanju i rečeno mi je da je u 2019. godini bilo devet prometnih nezgoda, a ove godine do sada da ih je bilo osam. Koliko god da ih je bilo do sada, osam ili devet, zaista je puno jer tu je moglo biti dijete bilo koga od nas, onda bi rekli da je to strašno, ovako kada se to događa nekom drugom onda je to očito premalo da bi se nešto napravilo. Stotinjak metara dalje nalazi se ulaz u bivšu vojarnu Luščić koja je odlukom gradske vlasti dana na upotrebu sportskim klubovima. Doslovce svaku večer tu se odvijaju treninzi stotine dječaka i djevojčica uzrasta do 10-ak ili 12 godina, koji dolaze u tamnoj odjeći, pod kišobranima sada po kiši, a uskoro i po snijegu, nevidljivi su i ja se bojim da se tu može dogoditi tragedija koju bismo mi željeli izbjeći. Sada smo svjedoci i da uslijed testiranja na covid u vojarni ovdje ujutro cirkulira 100-tinjak automobila. Zbog svega toga apeliramo da se ovo križanje adekvatno obilježi, a za to će vjerojatno stručnjaci Grada i prometne policije naći rješenje, moj prijedlog su usporivači prometa, drugog ovdje prostora za nešto više nema, te možda pješački semafor ili slično, predlaže Margarin.

    Smatra i kako je ovo jedna od najopterećenijih prometnica u gradu Karlovcu, te kako se gradski prsten koji obuhvaća i ovu prometnicu do danas nije realizirao u potpunosti zbog još uvijek neriješenih imovinsko pravnih odnosa.

    -Ostaje još nekakvih 300-tinjak metara te ceste koja je ovog trenutka toliko opterećena i ja vjerujem da je sigurno u gradu Karlovcu jedna od najopterećenijih prometnica u tranzitu od pravca Duge Rese pa dalje, ističe.

    Napominje kako su mu u Gradu Karlovcu rekli kako se to ne može početi graditi jer da nisu riješeni imovinsko-pravni odnosi na potezu od Doma OSRH Zrinski pa prema Šestićevoj ulici.

    -To je bilo prije desetak godina i do danas gradska vlast nije uspjela riješiti ili barem početi rješavati i na kraju završiti problem imovinsko-pravnih odnosa na ovom području. Čak mislim da je to bilo opravdanje jer ovaj dio prostora uz Dom OSRH Zrinski je sigurno gradski, a ono preostalo da se isto do sada moglo riješiti, smatra Margarin.

    Dimitrije Birač naglašava kako se problemi vezani uz Ulicu Luščić gomilaju već godinama.

    -Jedan od dokaza koliko je ovo opterećena cesta su i desetine automobila koliko ih je u ovom kratkom vremenu ovuda prošlo, a da ne govorim tamo oko bivše vojarne Luščić gdje ljudi već godinama traže i nogostup i rasvjetu, to su sve problemi koji se gomilaju s jedne strane, a s druge strane se odgađaju od samog Grada, kao bit će vremena prvo da napravimo jednu stvar, pa da napravimo drugu stvar, pa nam prođe deset godina… Nije poanta da vi čekate deset godina da neko dijete pogine, da se netko ozlijedi, da neki roditelj koji gura kolica doživi nesreću, ili u autu, nego je poanta da se to riješi dok se ove druge stvari ne počnu rješavati jer je važna sigurnost prije svega, a ne nekakva kalkulacija i proračuni, naglasio je Birač.

    Kao vijećnik GČ Grabrik ukazao je i na problematiku raskrižja Smičiklasove i Ulice Bartola Kašića gdje je prekratko zeleno svjetlo za pješake, što kako je naveo, stvara također veliku nervozu naročito kod starijih ljudi i mladih roditelja koji guraju kolica i koji moraju trčati na crveno svjetlo.