Prvi Karlovački

“Bronze Label” Karlovačkom Ceneru, danas počele prijave za utrku 2020.

06.12.2019

Vijesti

Karlovački cener zasada je jedina cestovna utrka u Hrvatskoj u kalendaru Svjetske atletske federacije i 12. lipnja, iduće godine biti će dio atletskog spektakla na najvišoj svjetskoj razini. Danas počele prijave za Cener 2020.

Najbrža cestovna atletska utrka u Hrvatskoj, popularni Karlovački cener, prošli mjesec dobila je potvrdu svoje kvalitete iz Svjetske atletske federacije, IAAF i tako postala prva utrka u Hrvatskoj s prestižnom oznakom “Bronze Label”, što ujedno znači da će iduće godine biti uvrštena u kalendar Svjetske atletske federacije.

Od svog prvog izdanja 2013., Cener je privlačio najbolje domaće trkače, a formiranjem elitne utrke unazad četiri godine u Karlovac su počeli stizati vrhunski svjetski dugoprugaši. Uz stalan rast ukupnog broja trkača, koji u Karlovac dolaze ostvariti svoj osobni rekord ili jednostavno se zabaviti i uživati u izvrsnoj atmosferi, svake godine utrka je rasla i u organizacijskom smislu. Gotovo svake godine organizator je pripremao i uvodio novosti, proširivao program i osluškivao želje trkača.

Karlovački cener zasada je jedina cestovna utrka u Hrvatskoj u kalendaru Svjetske atletske federacije i 12. lipnja, iduće godine biti će dio atletskog spektakla na najvišoj svjetskoj razini. Inače, u svijetu se trči 136 cestovnih utrka s IAAF Label statusom, među kojima je i najveći svjetski „Majors“ maratoni.

Glavni organizator „Cenera“ Robert Franjković izrazio je zadovoljstvo zbog dobivanja certifikata, jer je uloženo puno truda da bi se do toga došlo.

Odmah po završetku ovogodišnjeg Karlovačkog cenera dobili smo informaciju da smo ispunili i odradili sve traženo u skladu s IAAF pravilima te smo neslužbenu potvrdu dobili još u rujnu. Poslije toga samo smo čekali službenu objavu kalendara cestovnih utrka Svjetske atletske federacije, kako bi mogli sa svima podijeliti informaciju i krenuti s promocijom Karlovačkog cenera s IAAF Bronze Label statusom. Kako je IAAF mijenjao kompletan branding i usvojio novo ime World Athletics tako se i sama objava kalendara odužila više od dva mjeseca. No, nama je bitno da smo dobili potvrdu našeg rada, konstantnog usavršavanja i podizanja kvalitete organizacije.

-Od prvog dana postojao je jasan cilj i želja doći do ovog nivoa i imati IAAF Bronze Label utrku u Karlovcu. Svakako bih se zahvalio na velikoj podršci Gradu Karlovcu, gradonačelniku Damiru Mandiću i njegovoj zamjenici Anderji Navijalić, Županiji, Hrvatskom atletskom savezu, KA Teamu, Atletskom klubu Karlovac, Karlovačkom sportskom savezu, mojim prijateljima Saši Belčiću i Stjepanu Kostadinu, PU Karlovačkoj, sponzorima te posebno svim trkačima koji su nastupali na Karlovačkom ceneru, rekao je osnivač i organizator Cenera Robert Franjković.

-Na nama je da opravdamo očekivanja i 8. Karlovački cener napravimo najboljim dosada, za kojeg su prijave počele danas. Svim našim trkačima i dalje nastojimo izlaziti u susret, kotizacije su ostale iste kao prošle godine, iako smo ih mogli povećati obzirom na status utrke koju sad ima, pa ne sumnjam da će odaziv atletičara biti masovniji neko do sada. Prvih dvjesto atletičara dobit će posebne nagrade.

Franjković je zahvalio na podršci i plakete “Bronze Label” uručio gradonačelniku Damiru Madići i direktoru marketinga Heineken Hrvatska Filipu Rabuzinu, koji je sponzor Cenera i bez čije pomoći organizacija ne bi bila moguća.

Inače Heineken 00 je brand piva koji se jako veže za zdrav život i sport i ovo je jedna od utrka koju podržavano i čast nam je biti dio toga. Zna se da nema boljeg hidratizirajućeg piće od piva i sa bezalkoholnim Heinekenom 00 zapravo pružamo idealno rješenje svakom sportašu, pogotovo nakon iscrpljujuće desetkilometarske utrke, na koju ću se i ja danas prijaviti, rekao je Rabuzin.

– Ovo je jedan od onih trenutaka kada je čovijeku više nego drago što je gradonačelnik. Moram na početku istaknuti da ova nagrda, status koji je Cener dobio najprije nagrda Robertu Franjkoviću, za sav uloženi trud i sve ono što je u proteklih sedam godina na Karlovačkom Ceneru, čime je Karlovac pozicionirao na karti svijeta, izjavio je gradonačelnik Mandić. Ponosan sam što je Cener jedna od ključnih manifestacija i predmet posebnog interesa, koja je primjer dobre prakse. Koja pokazuje da udruženim snagama možemo postići ono osnovno što nam je u poslu važno. Ovu priču smo zajednički gradili i ono što je sigurno, iz pozicije Grada ja to mogu garantirati, a vjerujem da će i Heineken pronaći svoj poslovni interes, mi ćemo i u narednim godinama iza Cenera stajati s još više brige i pažnje, jer ono što se u Cener uloži stostruko se gradu i vrati, zaključio je gradonačelnik.  (rb)

Foto:i.č.