Grad Karlovac

Brojni radovi u Karlovcu otežavaju promet, uz strpljenje i razumijevanje svih, ipak se i prometuje i gradi

VIŠE IZ RUBRIKE

Nakon što svi radovi budu završeni, zaključit ćemo - isplatilo se!

Svjesni smo problema koje izazivaju zatvorene ulice, obilazni pravci, prometna signalizacija, ali jednako tako čini se apsolutno sve kako bi, s jedne strane, bilo omogućeno nesmetano provođenje projekata, a s druge, sudionicima u prometu najsigurnije prometovanje i najbolji alternativni pravci obilazaka

Karlovac je i dalje veliko gradilište, istovremeno se realiziraju brojne investicije, što neminovno utječe i na promet u gradu, no uz strpljenje i razumijevanje svih, sigurni smo da ćemo svi, nakon što svi radovi budu završeni, zaključiti: isplatilo se!, poručuju u priopćenju iz Grada.

Niz projekata radi se u isto vrijeme, na brojnim lokacijama u gradu: od aglomeracije i obnove povijesnih zgrada do rekonstrukcije Mosta SJP Grom.

Svi od njih, iako u različitom obimu, utječu na odvijanje prometa, ali, bez obzira na iznimnu zahtjevnost, svi se odvijaju po planu ili su i završeni, poput revitalizacije vrelovodne mreže.

Prisjetimo se da je prometno vrlo zahtjevno razdoblje počelo kad i radovi na najvećem komunalnom projektu posljednjih godina„Poboljšanje vodnokomunalne infrastrukture aglomeracije Karlovac- Duga Resa, a onda nastavilo radovima na obnovi vrelovodne mreže,  uklanjanjem ruševnih objekata, konstrukcijskom obnovom niza zaštićenih objekata kulture (Gradski muzej, Hrvatski dom, Zgrada male uprave, Kamod, Mihalićeva kuća) i kultnih objekata poput Kina Edison, ali i značajnim gradskim projektima kao što je rekonstrukcije mosta na Rakovcu.

Svjesni smo problema koje izazivaju zatvorene ulice, obilazni pravci, prometna signalizacija, ali jednako tako čini se apsolutno sve kako bi, s jedne strane, bilo omogućeno nesmetano  provođenje projekata, a s druge,  sudionicima u prometu najsigurnije prometovanje i najbolji alternativni pravci obilazaka.

U pojedinim dijelovima grada ne postoje adekvatni obilazni pravci, što je promet u njima otežalo više nego u nekim drugim dijelovima grada, ali sigurnost prometovanja je uvijek bila na prvom mjestu.

Dio radova, kao već spomenuta revitalizacija vrelovodne mreže, je završen, mnoge povijesne zgrade nanovo izgrađene ili obnovljene, neke grupe radova na Aglomeraciji dovršene pa molimo građane i sudionike u prometu za poštivanje prometne regulacije na terenu te za razumijevanje i strpljenje do završetka ostalih projekata.