Dan europskog broja 112 i 20 godina žurnog broja 112 u Republici Hrvatskoj
Alenko Hudak: Županijski centar 112 imao je u prošloj godini 32.000 poziva
VIŠE IZ RUBRIKE
Od uvođenja broja 112 u Hrvatskoj 11. veljače 2005. godine na jedinstveni telefon za hitne službe primjeno je više od 37 milijuna poziva
Obilježavanje Dana europskog broja 112 i 20 godina žurnog broja 112 u Republici Hrvatskoj održano je danas, 11. veljače u prostoru Službe civilne zaštite Karlovac, Županijski centar 112. Obilježavanju ove obljetnice prisustvovali su zamjenica županice Karlovačke županije Vesna Hajsan Dolinar, zamjenica karlovačkog gradonačelnika Ivana Fočić te čelnici žurnih službi i operativnih snaga s našeg područja. Voditelj Službe civilne zaštite Karlovac Alenko Hudak istaknuo je da je ovo poseban dan, jer se obilježava dvadeset godina žurnog broja 112 u Hrvatskoj.
-Ovaj dan se obilježava Dan europskog broja 112, za nas u Hrvatskoj je poseban ove godine, jer slavimo dvadeset godina primjene žurnog broja 112 u Republici Hrvatskoj, kazao je voditelj Službe civilne zaštite Karlovac Alenko Hudak.
Žurni broj 112 ima svoje prednosti i dostupan je 24 sata na dan, a voditelj Alenko Hudak rekao je da je zbog toga jako dobro prihvaćen kod građana.
-Definitivno je prihvaćen u Hrvatskoj, jer on ima i svoje prednosti, dostupan je svim građanima 24 sata na dan, besplatan je za sve pozivatelje i s fiksnih i s mobilnih linija, SMS porukom i pozivom iz vozila, što je sada standard kod svih novih vozila, napomenuo je voditelj Alenko Hudak.
Od uvođenja broja 112 u Hrvatskoj 11. veljače 2005. godine na jedinstveni telefon za hitne službe primjeno je više od 37 milijuna poziva. Broj 112 objedinjuje brojeve svih žurnih službi u Hrvatskoj, iako one i dalje imaju svoje specifične brojeve, ali je građanima jednostavnije nazvati 112.
-Upravo tako, makar u Republici Hrvatskoj uz broj 112 za žurne pozive postoje i brojevi 192, 193 i 194, koji su specifični za žurne službe, pozivom na 112 obuhvaćeni su svi. Tada ni nadležnost neke službe, niti teritorijalnu nadležnost građanin ne mora znati, pozivom na 112 kroz mrežu dvadeset županijskih centara u svakom trenutku svaki građanin, a i turisti koji dolaze kod nas, dobiju službu i operativnu snagu koja im treba u pomoći. Prošle godine imali smo 32.000 poziva, a od tih poziva proizašlo je više od 17.000 događaja, rekao je voditelj Službe civilne zaštite Karlovac Alenko Hudak.