Aglomeracija: Najviše pritužbi građana na izvođače dolazi s Turnja i Kamenskog, ali tamo radovi idu najbrže

VIŠE IZ RUBRIKE

    Projekt Aglomeracije jedan je od trenutačno najvećih projekata koji se realiziraju u Karlovcu. Radovi su u punom jeku u četiri grupe radova, a najintenzivnije se radi u sklopu Grupe 1 na Kamenskom i u Ulici Jelaši, u Grupi 2 u Hrnetiću, Novakima i Kaštelu, u Grupi 3 u Baščinskoj ulici te Velebitskoj i Cvjetnoj ulici kao i u Grupi 5, što obuhvaća Jamadol, konkretno Bledsku i Bohinjsku ulici te Donju Švarču i Ulicu Josipa Račića.

    Radovi ovakvih razmjera, osobito zato jer su gradilišta u neposrednoj blizini stambenih objekata prati i nezadovoljstvo građana. Nositelj projekta Aglomeracije je tvrtka Vodovod i kanalizacija pa na njihovu adresu prigovori građana najčešće stižu. Pitali smo koliko su česti prigovori građana na izvođače radova i na što se najviše žale.

    -Prigovori građana su, možemo reći, kontinuirani, ali nisu svakodnevni. Obzirom na obuhvat radova, odnosno broj stanovnika obuhvaćen projektom, broj prigovora je relativno mali.  Razlikuju se od grupe do grupe, tj. od izvođača do izvođača. Radi što bolje komunikacije projekta, prije početka radova na pojedinim grupama korisnici dobiju letke, zatim se održavaju sastanci u gradskim četvrtima i mjesnim odborima, jednom tjedno su gradilišne koordinacije gdje su pozvani i predstavnici gradskih četvrti i mjesnih odbora u obuhvatu radova. Sve informacije objavljuju se na web i facebook stranici projekta te u lokalnim medijima.

    Možemo reći da je najviše prigovora došlo od strane korisnika koji žive na području Grupe 1, s Turnja i Kamenskog, gdje se radovi odvijaju najbržom dinamikom.

    Građani se žale uglavnom na prašinu, povremenu potrebu da se bolje urede prometnice i prekide u vodoopskrbi uslijed kvarova do kojih dolazi, odgovorili su iz ViK-a.

    Pitali smo i koliko se problemi brzo otklanjanju.

    -Nadzor je za Naručitelja prvi kontakt u komunikaciji, dakle svaki prigovor građana ili reakcija se istog dana prosljeđuje nadzoru, kako bi nadzor intervenirao prema izvođaču. Obzirom da se ugovori grupa provode prema FIDIC uvjetima, ovisno o razini problema, obraćanje za manju razinu problema ide direktno na stručni nadzor gradilišta, ako se radi o ozbiljnijem problemu, tada se komunikacija vodi sa glavnim nadzornim FIDIC inženjerom. Brzina otklanjanja propusta je obično unutar istog dana, no ono što se događa da se nakon nekog vremena problemi ponovi i Naručitelj kontinuirano šalje obavijesti.

    Osobito kod problema s prašinom, polijevanje je kontinuirani proces i situacija je promjenjiva ovisno o vremenskim prilikama, moguće o promjeni lokacije radova koja u obuhvatu ima nove korisnike koji se jave kako bi upozorili da polijevanje može biti učestalije, stoji u odgovoru Vodovoda i kanalizacije.

    Foto: Dinko Neskusil