I ove se godine karlovačka knjižnica uključuje u obilježavanje Tjedna cjeloživotnog učenja
VIŠE IZ RUBRIKE
I ove se godine Gradska knjižnica "Ivan Goran Kovačić" Karlovac uključuje u obilježavanje Tjedna cjeloživotnog učenja. U okviru petnaestog Tjedna po redu, koji traje od 27. rujna do 3. listopada 2021. pod motom "Provježbaj mozak!", na Odjelu za djecu predškolskog uzrasta 29. rujna 2021. održat će se dvije radionice. U 12:00 sati spoznajno-kreativna radionica "Zamisli da si stablo" i u 17:30 sati radionica "1, 2, 3 – pljesni!".
-Obje radionice za motivaciju koriste čitanje priča iz knjige "Diši kao medo". Na radionici "Zamisli da si stablo" djeca će nakon pročitane istoimene priče crtati svoje stablo iz mašte u tehnici suhog pastela. Na radionici "1, 2, 3 - pljesni!" djeca će uz priču raditi vježbe koje pomažu djeci da se osjećaju smireno i staloženo, te pokreću i ispunjavaju usmjerenom energijom, a mogu se raditi bilo kad i bilo gdje. Također će se raditi i vježbe istezanja, razgibavanja i opuštanja namijenjene djeci predškolskog uzrasta. Bit će to dva od trideset svjesnih trenutaka koje nam pomažu da se opustimo i probudimo svoju i maštu svoga djeteta, a koje možete pronaći u knjizi "Diši kao medo" autorice Kire Willey, kažu iz Knjižnice.
Tjedan cjeloživotnog učenja nacionalna je obrazovna kampanja, čiji je cilj podizanje svijesti o važnosti učenja i obrazovanja. Radi se o UNESCO-ovoj inicijativi koja je pokrenuta 1999. godine, a svake godine obilježava se u brojnim zemljama na svim kontinentima kako bi se senzibilizirala javnost za cjeloživotno učenje, promicala kultura učenja te potaknula osobna motivacija. Kroz brojne aktivnosti u sklopu Tjedna građane se motivira da se uključe u neki oblik učenja, pri čemu je važno istaknuti da učenje ne treba shvatiti isključivo kao formalno školovanje ili nešto što se odnosi samo na mlađu životnu dob – učiti se može i kroz razne neformalne oblike, tečajeve, radionice, predavanja, kao i samostalno (npr. čitajući), a vrijedan oblik učenja je i učenje kroz iskustvo (radno, životno, itd.). Također, učenje nije ograničeno ni na jednu životnu dob, već je važno i korisno u svim životnim razdobljima – od predškolske dobi, pa do duboke starosti. Tjedan cjeloživotnog učenja je osmišljen kao kampanja u kojoj se građanima na neposredan, često i neformalan način, prenosi poruka o važnosti obrazovanja i učenja.