Komunikacija i kontakti za upite, reklamacije i kvarove
Obavijest za korisnike iz Vodovoda i kanalizacije
VIŠE IZ RUBRIKE

Tvrtka Vodovod i kanalizacija obaviještava cijenjene korisnike usluga da su unaprijedili vidljivost komuniciranja prekida vodoopskrbe putem web stranice Društva. Sada se poveznica "Prekid vodoopskrbe" nalazi odmah na vrhu Naslovne stranice. Na istoj se nalazi i obrazac putem kojeg možete dojaviti kvar,ukoliko uočite istjecanje vode u Vašoj ulici ili na nekoj drugoj lokaciji. Informacije o kvarovima i prekidima vodoopskrbe u vrijeme radnog vremena mogu se dobiti kontaktiranjem Odjela za odnose s korisnicima na 649 113 ili 649 114, pozivom na centralu 649 100, a od 0-24 na raspolaganju je besplatni telefon 0800 400 047. Iz tvrtke Vodovod i kanalizacija zahvaljuju na suradnji, strpljenju i razumijevanju kojeg korisnici iskazuju u situacijama prekida vodoopskrbe.
Za sva pitanja iz domene korisničkih prava i obveza dostupni su sljedeći kontakti:
Centrala : 047 649 100
Odjel za odnose s korisnicima: 047 649 113, 649 114 ili 649 146
Za dojavu stanja vodomjera možete koristiti web obrazac na poveznici :
https://www.vik-ka.hr/korisnicki-kutak/dojava-stanja-vodomjera.html ,
dostaviti podatak na e-mail: ocitanja@vik-ka.hr
ili telefonski na 649 113, 649 114, 649 146.
Kontaktiranjem navedenih telefona možete se informirati o Vašoj potrošnji, o priključenju na sustav vodoopskrbe i odvodnje te od drugim temama iz domene korisničkih prava i obveza
Kontaktiranjem telefona 649 114 možete naručiti uslugu pražnjenja sabirnih i septičkih jama
Vaše upite ili reklamacije možete dostaviti i na službeni e-mail: kontakt@vik-ka.hr.
Prilikom dolaska u prostorije Društva, i dalje se morate pridržavati propisanih mjera o obaveznom nošenju maske, dezinfekciji i držanju distance.