Dugački redovi ispred trgovina najbolje prikazuju stanje duha domaćih potrošača koji ne žele dopustiti da im pandemija koronavirusa naruši proslavu blagdana Uskrsa u krugu obitelji

Uskrs u krugu obitelji, manje od polovice građana planira štedjeti pri kupovini

VIŠE IZ RUBRIKE

    Prema provedenom anketnom istraživanju, nešto manje od polovice građana planira štedjeti pri kupovini namirnica za ovogodišnji Uskrs, što predstavlja smanjenje u odnosu na prethodnu godinu kada je štednju planiralo njih 62 posto, objavio je magazine Ja TRGOVAC.

    Dugački redovi ispred dućana koje vidimo u ovom Velikom tjednu najbolje prikazuju stanje duha domaćih potrošača koji ne žele dopustiti da im pandemija koronavirusa naruši proslavu blagdana Uskrsa u krugu obitelji.

    Misnih slavlja i drugih masovnih obilježavanja ovog velikog blagdana neće biti pa će se svi u još većoj mjeri okrenuti svojim obiteljima i proslaviti Uskrs uz tradicionalne domaće specijalitete.

    Više od tri četvrtine hrvatskih građana (76 posto) planira napraviti tradicionalni uskrsni doručak ili ručak, a namirnice za iste će njih 66 posto kupiti u hipermarketima i velikim trgovačkim centrima.

    Na 90 posto “uskrsnih stolova” tradicionalno će biti kuhana jaja, mladi luk, kuhana šunka i hren. Približno podjednak broj građana njih oko 25 posto će servirati puricu s mlincima, pečenu svinjetinu ili janjetinu.

    Planirana potrošnja je također nešto viša od prošlogodišnje - najviše građana, 22 posto, na uskrsne namirnice planira potrošiti između 300 i 400 kuna, 15 posto građana namjerava potrošiti oko 600 kuna, a tek 3 posto naših sugrađana potrošit će više od 1.000 kuna.

    Istraživanje su tijekom veljače 2020. proveli Ja TRGOVAC magazin i agencija Hendal na nacionalno reprezentativnom uzorku građana Republike Hrvatske starijih od 16 godina. (rb)