Centar za pružanje usluga u zajednici Vladimir Nazor

Donacija dm-a vrijedna 43.286,63 eura

VIŠE IZ RUBRIKE

U ponedjeljak 22. prosinca dm je Centru za pružanje usluga u zajednici Vladimir Nazor (Karlovac) predao donaciju vrijednu 43.286,63 eura te prigodne božićne poklone za više od 70 djece i mladih, korisnika Centra, a isti iznos dm je donirao i Centru za pružanje usluga u zajednici Pula-Pola za obnovu dotrajale zgrade. Donacija je realizirana uz podršku 110.336 kupaca dm-a iz cijele Hrvatske koji su sudjelovali u Giving Fridayu, potpuno drugačijoj verziji Crnog petka, povodom kojeg dm donira pet posto ukupnog prometa ostvarenog na taj dan.

„Pružanje sigurnog okruženja i topline naša je primarna zadaća, a kad nam u tome pomažu i ljudi dobre volje, motivacija je još veća, a posao se doima lakšim. Uime zaposlenika naše ustanove, zahvaljujemo svima koji prepoznaju naš trud i rad. Ova donacija omogućit će nam nabavu novog namještaja i uređenje zajedničkih prostorija, čime ćemo djeci i mladima boravak pod našim krovom učiniti ljepšim, toplijim i ugodnijim“, izjavila je Nataša Horvat, ravnateljica Centra za pružanje usluga u zajednici Vladimir Nazor.

Kroz smještaj, organizirano stanovanje i poludnevni boravak, uz predanost 48 djelatnica i djelatnika, karlovački Centar za pružanje usluga u zajednici svakodnevno stvara prostor u kojem djeca i mladi, suočenim sa životnim poteškoćama poput obiteljskog ili vršnjačkog nasilja, depresije i anksioznosti, imaju priliku rasti, učiti i razvijati se.

„Inicijativa Giving Friday omogućila nam je da, uz pomoć kupaca, podržimo rad osam centara za pružanje usluga u zajednici i da skrenemo pozornost na njihovu ulogu u osiguravanju stabilne podrške, skrbi i kvalitetnijih uvjeta za odrastanje djece i mladih. Danas tome svjedočimo i u Karlovcu, u Centru u kojem djeca ne dobivaju samo smještaj, nego i osjećaj pripadnosti, sigurnosti i podrške. Nadamo se da će djeca i mladi osjetiti podršku više od 110.000 ljudi, koji su pokazali da su sretno i dostojanstveno odrastanje cilj oko kojeg se građani spremno okupljaju“, istaknuo je Ivan Horvat, voditelj marketinga i OCR-a dm-a za regiju Adria.

Inicijativom Giving Friday dm svake godine ujedinjuje građane u solidarnosti te ih potiče da svoju kupnju na Crni petak pretvore u dobro djelo. U osam izdanja inicijative sudjelovalo je više od pola milijuna građana, te je dm osigurao više od 440.000 eura za podršku radu organizacija koje brinu o društveno osjetljivim skupinama i ustanova čiji je cilj poboljšati zdravstvenu skrb i kvalitetu života građana.