Grad Karlovac
Nakon zastoja uslijed nepredviđenih problema, radovi na pothodniku se nastavljaju, a građani ga i dalje mogu nesmetano koristiti
VIŠE IZ RUBRIKE
Dinamika radova na uređenju karlovačkog pothodnika bila je tema današnje konferencije za novinare zamjenice gradonačelnika Ivane Fočić sa suradnicima.
Tom prilikom je Marin Zlatarić, viši stručni suradnik za komunalno gospodarstvo izjavio kako su imali kratki zastoj od nekih mjesec i pol dana zbog novih momenata koji su se pojavili tijekom izvođenja, a koje, kako je naveo, nisu mogli predvidjeti u procesu projektiranja.
Pojasnio je da kada su krenuli u razbijanje dijela stepenica, pojavili su se problemi vezani uz njihovu konstrukciju, odnosno korištene materijale koje je bilo potrebno dodatno ispitati s obzirom na starost, budući da je sama konstrukcija više od 50 godina u upotrebi. Također, pojavili su se neki momenti s prodorima vode koji ranije nisu bili vidljivi.
-Većina nepoznanica je otklonjena. Još nam nedostaju neki detalji koje ćemo pričekati do prvog mjeseca, ali sada možemo nastaviti dalje s radovima, istaknuo je Zlatarić.
Pročelnica Upravnog odjela za komunalno gospodarstvo, promet i mjesnu samoupravu, Snježana Cindrić podsjetila je kako je vrijednost projekta 2,5 milijuna eura.
Uređuje se okolni središnji dio koji obuhvaća oko 250 kvadrata gdje će građani kad bude gotovo, moći rješavati sve svoje javne usluge. Pothodnik će, kako je navela, biti prilagođen i osobama smanjene pokretljivosti, odnosno bit će prilagođena dva ulaza, kao i sanitarni čvor.
Zamjenica gradonačelnika Ivana Fočić rekla je kako su radovi na pothodniku, nakon što su najavljeni, bili intenzivno krenuli.
-Na više lokacija otvoreni su radovi unutar pothodnika i u ovom središnjem dijelu i ovom okolnom dijelu koji je inače pješački dio za građane. Nakon što se to otvorilo trebalo je dodatno ispitati primjerice i kanalizaciju vezanu uz samo grijanje i ostale elemente same projektne dokumentacije kako ne bi došlo do narušavanja statike projekta. S obzirom da se ovdje radi o starijoj građevini, trebamo voditi računa da ovo što napravimo danas da nam je sigurno i dobro u narednim godinama. U tom kontekstu odlučili smo ići u izmjene projektne dokumentacije u komunikaciji i koordinaciji sa projektnim nadzorom i nadzorom kojeg imamo. Znači imamo oba nadzora na ovom projektu, donosili su najbolja rješenja i u tom dijelu su se svi usklađivali, istaknula je Fočić dodavši kako su sada završena sva potrebna ispitivanja i analize.
-U tijeku je izrada izrada projektne dokumentacije, odnosno prilagodba, isto tako prilagodba svih rješenja. Radovi su normalno nastavljeni i evo nadamo se da će kada se završi ovaj projekt, sve biti u jako dobrom stanju. Ono što nam je važno i zašto to tako radimo, upravo zato što ne želimo napraviti nešto što lijepo izgleda, a onda nakon par godina postavljati si pitanja zašto nismo ovo ili ono dok je bilo vremena, naglasila je.
Dodala je i kako imaju redovite sastanke s ljudima koji operativno sudjeluju u tom projektu, te se svakodnevno odvija komunikacija i s nadzorima i sa izvođačima i svako malo obilazi se pothodnik, poslovni subjekti i vlasnici koji tamo rade i daju im se sve potrebne informacije o samom projektu i tijeku radova.
-Mi ćemo danas u gradskoj upravi isto tako imati jedan sastanak sa svima njima gdje ćemo ih isto obavijestiti o svim ovim informacijama, najavila je.
Fočić je otkrila i kako je radna zadužena za poslovne procese, odnosno javne usluge gdje će naši građani u ovom središnjem dijelu moći dobiti sve usluge na istom mjestu, intenzivno započela s radom. Predsjednik radne skupine je Nikola Crnković iz Inkasatora gdje je najveći dio tih poslovnih procesa objedinjen. Unutar te radne skupine su i predstavnici Grada, Čistoće, Vodovoda i kanalizacije i Gradske toplane, Zelenila, parkinga i pauka.
-Vjerujem da će operativci koji rade na tim poslova najbolje definirati procese i najbolje prepoznati ono što je građanima potrebno. Tako da sve ide svojim tijekom podijeljeno u ta dva dijela izvršavanja i vjerujem da ćemo svi biti zadovoljni kad se ovaj projekat završi, poručila je Fočić.
Inače, kako je rečeno, pothodnik je cijelo vrijeme izvođenja radova dostupan i građani ga mogu koristiti nesmetano.
Uglavnom, zbog sadašnjeg zastoja i dodatnih radova, očekuje se da će rok za završetak projekta s prvotno predviđenih osam mjeseci biti produžen na nekih 12 mjeseci.



