Iz tvrtke Vodovod i kanalizacija poručuju:
"Detektirali smo probleme i zajednički smo usmjereni njihovom rješavanju kroz ulaganja, modernizaciju, jačanje kadrova"
VIŠE IZ RUBRIKE
Iz tvrtke Vodovod i kanalizacija poslali su priopćenje vezano za stanje vodoopskrbe na uslužnom području tvrtke, a kako kažu "ponukani stavovima i mišljenjima koji se iskazuju u javnom prostoru" te "zbog interesa javnosti, prvenstveno korisnika usluga". Priopćenje prenosimo u cijelosti:
-Pripajanje javnih isporučitelja vodnih usluga zakonska je obveza u Republici Hrvatskoj. Vlada RH donijela je Uredbu o uslužnim područjima kojom je propisan broj područja i određena su Društva preuzimatelji. Na Uslužnom području 14 kao Društvo preuzimatelj određen je Vodovod i kanalizacija Karlovac. Procesom pripajanja isporučitelja vodnih usluga, Vodovod i kanalizacija Karlovac preuzeo je dijelove sustava koji su i ranije imali tehničke nedostatke i probleme u opskrbi pitkom vodom.
Zbog toga želimo jasno istaknuti:
Vodovod i kanalizacija Karlovac nije uzrokovao pad kvalitete vode – naprotiv, kao i na području grada Karlovca, na svim novopreuzetim područjima: provodimo redovita i sustavna ispitivanja zdravstvene ispravnosti vode, ulažemo tehničke i ljudske resurse u nadzor, održavanje i modernizaciju sustava, transparentno objavljujemo rezultate analiza i u slučaju odstupanja od propisanih standarda – pravovremeno obavještavamo javnost.
Tako da, nakon pripajanja, uveli smo sustavno ispitivanje kvalitete vode na cijelom Uslužnom području, u skladu sa zakonskim obvezama. Povećanje broja nesukladnih uzoraka nije znak pogoršanja stanja nakon preuzimanja, već rezultat znatno povećane kontrole i transparentnog praćenja. Korisnike o tome pravovremeno informiramo, čime im pružamo točan uvid u stvarno stanje vodoopskrbe na pojedinim područjima.
Sve naše podružnice imaju obvezu osigurati aktivnosti kojima će se, kroz svoja ulaganja i poboljšanja, omogućiti da naši sugrađani na tim područjima dobiju zdravstveno ispravnu pitku vodu.
Detektirali smo probleme i zajednički smo usmjereni njihovom rješavanju kroz ulaganja, modernizaciju, jačanje kadrova, a s glavnim ciljem - da svi korisnici dobiju sigurnu i zdravstveno ispravnu vodu.
Na posljetku, cilj pripajanja isporučitelja vodnih usluga je unaprjeđenje sustava vodoopskrbe, pogotovo na područjima gdje nije bilo tehničkih, stručnih i financijskih kapaciteta.
Za unaprjeđenje rada sustava i podizanje kvalitete vodnih usluga na cijelom uslužnom području, potrebna su značajna financijska ulaganja.
Pred nama je proces u kojem ćemo zajednički raditi na ostvarivanju cilja – osiguravanja sigurne, kvalitetne i održive vodoopskrbe za sve korisnike na Uslužnom području 14, poručuju iz Vodovoda i kanalizacije.