Gradska toplana: Usprkos dužem razdoblju grijanja, bila manja potrošnja energenata i manji broj intervencija
VIŠE IZ RUBRIKE
Završetak sezone grijanja i predstojeće aktivnosti bile su teme konferencije za novinare koju ju u srijedu održao direktor Gradske toplane, Hrvoje Klobučar.
-Gradska toplana Karlovac zaključila je ogrjevnu sezonu 2018/2019 sa 20. svibnjem ove godine. Iako je formalno dužna grijati do 15. svibnja, ove godine je zbog nižih temperatura u travnju i svibnju, a koji su bili hladniji od prosjeka sezona grijanja produžena. Usprkos tome što su neki toplinari u drugim hrvatskim gradovima ogrjevnu sezonu zaključili i ranije od spomenutog datuma, Gradska toplana je odlučila da će uvijek kao i do sada brinuti isključivo o svojim korisnicima kojima je osigurala grijanje sve dok dnevne temperature nisu bile jednako ugodne i u jutarnjim i večernjim satima, a što je jedna od naših osnovnih zadaća, istaknuo je Klobučar.
Naglasio je kako je proteklu sezonu grijanja obilježila i kontinuirana isporuka toplinske energije, bez dužih prekida. A usprkos dužem razdoblju grijanja, potrošnja energenta u sezoni 2018/2019 u odnosu na prijašnju sezonu manja je za otprilike četiri posto, iako tome u prilog ide i nešto viša prosječna temperatura zraka ove godine. Također je, kako je naveo, ove sezone bio manji broj intervencija na mreži, njih ukupno 89.
-Tome je pridonijelo nekoliko faktora. Automatizacijom napojnog sustava i pažljivijim planiranjem intervencija povećala se razina isporuke usluge koja u ogrjevnoj sezoni 2018/2019 iznosi visokih 99,63 posto. Imajući u vidu dotrajalost vrelovoda i njegovu prosječnu starost koja je veća od 30 godina, ova brojka je više nego odlična. Zahvaljujući brzim intervencijama naših djelatnika i kontinuiranim ulaganjem u sustav bilo je svega nekoliko većih intervencija, kazao je između ostalog.
Govoreći o aktualnim projektima i planovima, Klobučar je kao vrlo značajan istaknuo projekt obnove gradskog vrelovoda kroz ITU mjeru, čija procijenjena vrijednost je 10 milijuna eura, a koji će, kako je naglasio, osigurati stabilnost isporuke toplinske energije u sljedećih 30 godina.
Naveo je i kako su već krenuli u redovni godišnji remont proizvodnog postrojenja, nastavljaju se radovi na održavanju gradskog vrelovoda, te na poboljšanju kućnih sustava naših korisnika.
Na kraju je poručio i kako je Gradska toplana jedan od rijetkih pružatelja javne usluge „od početka do kraja“.
-Mi proizvodimo toplinsku energiju, distribuiramo je do naših kupaca te im održavamo kompletnu kućnu instalaciju uključivo i radijatore u stanovima. Ovo je bitno istaknuti, jer naši korisnici zovu samo jedan broj tj. adresu za sve svoje probleme s grijanjem i mi probleme otklanjamo u najkraćem roku, najčešće u nekoliko sati, rjeđe koji dan. Ovakvu brzu i kvalitetnu uslugu korisnik ne može ostvariti niti jednim drugim tipom grijanja. Na korisniku je samo da „otvori radijator“. Onim korisnicima koji nisu u potpunosti zadovoljni uslugom uvijek pružamo mogućnost da nas kontaktira kako bi zajedno riješili problem, poručio je Klobučar. (sl)
Foto: (i.č)