Za sada od izvođača dolaze Prljavo Kazalište, Psihomodo Pop, Vojko V, Pips, Chips & Videoclips, Svemirko, Mašinko, Kawasaki 3P i High5

Po novom konceptu Dana piva cijeli grad bit će pozornica

VIŠE IZ RUBRIKE

    U Maloj vijećnici Grada Karlovca predstavljen je danas ovogodišnji koncept Dana piva. Konferenciji za novinare prisustvovali su gradonačelnik Damir Mandić i njegovi zamjenici Andreja Navijalić i Ivan Mrzljak. Direktorica Turističke zajednice grada Karlovca Marina Burić istaknula je da će Dani piva podignuti značaj Karlovca kao turističke destinacije.

    -Prema provedenim istraživanjima Dani piva su najprepoznatljivija karlovačka manifestacija. Želja nam je da Dani piva postanu dominantan razlog za dolazak u Karlovac. Temeljni sadržaj novog ruha Dana piva su pino, gastronomija, različiti glazbeni izričaji i dobra zabava. Po uzoru na brojne svjetske festivalske destinacije, ove godine smo u ponudu odlučili uključiti i festivalski kamp koji će biti otvoren za posjetitelje tijekom festivala, su manifestacija, koja će pružiti ugođaj. Novi koncept manifestacije trebao bi upisati Karlovac na glazbenu festivalsku kartu Hrvatske, kazala je Burić.

    Direktorica Turističke zajednice grada Karlovca predstavila je i novi vizualni identitet Dana piva.

    -Na novom vizualnom identitetu su nezaobilazna Zlatka, pivo i glazba. Glavna pozornica bit će na Šetalištu dr. Franje Tuđmana, košarkaško igralište u Šancu, prostor uz Edison, te lijeva i desna obala Korane, ŠRC Korana i Foginovo kupalište, rekla je Marina Burić.

    Programski koordinator manifestacije Igor Šimulija istaknuo je da je Foginovo kupalište izabrano za festivalski kamp jer je uz rijeku Koranu i blizu je svim lokacijama manifestacije.

    -Festivalski kamp je tu da privuče posjetitelje da ostanu pet dana u Karlovcu, od 30. kolovoza do 3. rujna. Ove godine festivalski kamp je besplatan. Ono što medije najviše zanima su imena izvođača, koje smo prve dogovorili. Za sada su to Prljavo Kazalište, Psihomodo Pop, Vojko V, Pips, Chips & Videoclips, Svemirko, Mašinko, Kawasaki 3P i High5. To je prvi val dogovorenih izvođača, istaknuo je Šimulija.

    Kompanija HEINEKEN Hrvatska sa svojim brendom Karlovačko i ove je godine generalni sponzor Dana piva.

    -Veseli nas novi koncept te očekujemo da će takva manifestacija biti odlična platforma za naš bogat i raznovrstan  portfelj kojeg trenutno čini dvadesetak brendova i ekstenzija. Također, naši pivari rade na razvoju posebnog Festivalskog piva koje će biti dostupno samo tijekom Dana piva. Kao odgovorna kompanija, i na Danima piva ćemo promicati odgovornu konzumaciju i odgovorno ponašanje. Želimo da se posjetitelji, nakon što su popili pivo u Karlovcu, sretno vrate kućama stoga istražujemo nekoliko opcija javnog prijevoza, rekla je rukovoditeljica Odjela korporativnih poslova u kompaniji HEINEKEN Hrvatska Ljudmila Bratko Gašpić.

    Gradonačelnik Damir Mandić istaknuo je da je manifestacija vraćena u centar grada, a Obrtnički sajam bit će u isto vrijeme održan u Sportsko rekreacijskom centru Korana. Mandić je rekao da sada Karlovac kao grad susreta ima tijekom cijele godine karlovačke manifestacije, a uskoro će biti predstavljen i program obilježavanja rođendana grada Karlovca.

    -Mi sada imamo svoje manifestacije tijekom cijele godine koje mogu privući turiste. Novi koncept Dana piva donijet će novu kvalitetu ovoj tradicionalnoj manifestaciji. Po novom konceptu cijeli grad bit će pozornica. Šetnica od Aquatike do drvenog mosta bit će gotova do početka Dana piva, do 30 kolovoza. Cilj novog koncepta je ojačati grad Karlovac kao turističku destinaciju, a Dane piva brendirati u vodeći nacionalni festival piva i dobre hrane te prestižni glazbeni  festival. Naš cilj je uključiti što više lokalnih ugostitelja te im otvoriti vrata za suradnju i u ovoj manifestaciji, kazao je Damir Mandić.

    Organizator ovogodišnjih Dana piva je Grad Karlovac a izvršni organizatori su Turistička zajednica grada Karlovca i tvrtka Mladost. (b.o.)

    Foto: Igor Čepurkovski