Korisnici usluga Čistoće ovih dana dobit će račune po novom načinu obračuna usluge sakupljanja miješanog komunalnog otpada
VIŠE IZ RUBRIKE

Iz tvrtke Čistoća obavještavaju da će građani korisnici njihovih usluga ovih dana zaprimiti račun za uslugu pruženu u mjesecu srpnju.
-Podsjećamo, 1. srpnja ove godine sukladno zakonskim odredbama uveden je novi sustav gospodarenja otpadom i slijedom toga i novi način obračuna korištenja usluge sakupljanja miješanog komunalnog otpada.
Uz račun, korisnici će dobiti i dopis Inkasatora d.o.o. Karlovac u kojem je detaljno pojašnjena struktura računa (fiksni i varijabilni dio) i način njegovog izračuna. Kod varijabilnog dijela posebno je pojašnjen izračun za obiteljske kuće, a posebno za višestambene zgrade.
Uvođenje novog sustava gospodarenja otpadom odnosno postavljanje kompletne infrastrukture za njegovo funkcioniranje bilo je organizacijski, tehnički te informatički vrlo intenzivan, složen i zahtjevan posao te smo sve aktivnosti u prethodnom razdoblju usmjerili ka tome da bude što kvalitetnije i na vrijeme realiziran. S obzirom na opseg i složenost poslova kako na terenu, tako i u informatičkom dijelu, maksimalno smo vodili računa kako bismo eventualne propuste i greške sveli na najmanju moguću mjeru.
Za sva pitanja, informacije i sugestije građani nas mogu kontaktirati na telefon: 047/601-494 ili e-mail: reklamacije@cistocaka.hr. Zbog pojačanog interesa zna se dogoditi da su telefonske linije zauzete i da na neki upit upućen e-mailom ne uspijevamo odmah odgovoriti, no nastojimo to učiniti u najkraćem mogućem roku.
Ističemo kako Čistoća tijekom cijelog razdoblja postavljanja infrastrukture za novi sustav gospodarenja otpadom doista nastoji svim raspoloživim tehničkim i kadrovskim mogućnostima maksimalno korektno odraditi sve aktivnosti i biti na građanima na raspolaganju. Ovom prilikom pozivamo građane na razumijevanje zbog eventualnih propusta te pozivamo na suradnju kako bismo ih čim prije riješili na zadovoljavajući način, poručuju iz Čistoće.