Turistička zajednica grada Karlovca osnažuje partnere u cilju uspješnijeg poslovanja
Nove edukacije za dionike u turizmu grada Karlovca
VIŠE IZ RUBRIKE

Nakon kraće pauze u okviru projekta IQM Destination Karlovac Turistička zajednica grada Karlovca omogućuje subjektima na području grada tematske edukacije u cilju stjecanja novih znanja i razmjene iskustava s kolegama iz cijele Hrvatske.
Edukacije se održavaju srijedom u 17 sati a prva tema u 2022. godini je „Udruge kao aktivni dionici turizma u destinaciji“. Udruge su vrlo značajan subjekt u turizmu grada Karlovca budući da kreiraju brojne aktivnosti i programe koje izravno utječu na obogaćivanje turističke ponude a time i povećanje turističkog prometa i turističke potrošnje.
Pozivamo sve zainteresirane dionike da nam se priključe a link na online edukaciju je: https://us02web.zoom.us/j/86515443544
Inače, posljednjih godinu dana za dionike platforme IQM Destination održano je dvadeset različitih tematskih besplatnih predavanja. Pripremanje objekata za fotografiranje, Trendovi u hotelskom smještaju, Oznake kvalitete lokalnih proizvoda: Lika Quality i Vrhunsko vukovarsko, Kulturni turizam – lideri destinacijske ponude, Trendovi u privatnom smještaju, Mogu li izvrsna vina bez izvrsnog marketinga?, Sportski turizam kao vrhunska destinacijska ponuda - pješačke, planinarske i biciklističke staze, Sportski turizam – aktivni i pustolovni turizam staze, Zdravstveni turizam – izazovi i prilike, Eko smještaj kao atrakcija za goste i način života vlasnika, Mali hoteli i trendovi u hotelijerstvu, Aromaterapija i zdravlje, Eko smještaj kao atrakcija za goste i način života vlasnika, Google maps - kako iskoristiti sve mogućnosti za promociju?, Razvoj novog proizvoda –vjerski turizam, Događanja inspirirana kulturom i tradicijom, Eko turizam i trendovi u smještaju, Važnost vizualnih komunikacija i kvalitetne fotografije za brendiranje, samo su neke od tema online predavanja koje su okupile turističke stručnjake iz cijele Hrvatske.
-Na nekim edukacijama i dionici s područja grada Karlovca dobili su priliku za predstavljanje svoje ponude što smatramo vrlo korisnim načinom promocije. Dodana vrijednost edukacija svakako je i povezivanje sa sličnim subjektima što omogućuje daljnju suradnju i unaprjeđenje poslovanja a upravo to je jedan od glavnih ciljeva provođenje projekta IQM Destination Karlovac, rekla je direktorica TZ grada Karlovca Marina Burić.