Na vrhu se nalaze Aquatika i šetnica uz Koranu, Foginovo kupalište, Žitna Lađa, Franjevački samostan i Gradski muzej Karlovac
Kvaliteta u turizmu: turisti ocijenili Karlovac s visokih 92/100
VIŠE IZ RUBRIKE

-Uz odlične fizičke pokazatelje turističkog prometa u gradu Karlovcu ostvarene u 2021. godini posebno nas veseli ocjena kvalitete Karlovca od visokih 92/100 koju smo zadržali unatoč povećanom broju turista. Zahvaljujući vrijednim turističkim djelatnicima te gostoprimstvu Karlovčana čak 6330 gostiju u 2021. ocijenilo je kvalitetu u objektima IQM Destination partnera, objavila je Turističa zajednica grada Karlovca.
-Atrakcije grada Karlovca prikupile su uz privatne iznajmljivače najveći broj recenzija, a ujedno i najviše ocjene, čak 94/100. Na vrhu se nalaze Aquatika i šetnica uz Koranu, Foginovo kupalište, Žitna Lađa, Franjevački samostan i Gradski muzej Karlovac. Karlovcu je uz napredak u zadovoljstvu posjetitelja, cilj i produženje boravka gostiju, a kvalitetan smještaj i visoka profesionalnost privatnih iznajmljivača preduvjet su dobrim recenzijama gostiju u segmentu smještaja, dodaju u priopćenju.
O važnosti praćenja recenzija i osvještavanja kako nas vide gosti iz projekta IQM Destination, koji s timom TZ grada Karlovca provodi projekt upravljanja destinacijom partneri ističu:
-Poštujemo mišljenje gostiju o usluzi koju pružamo i proizvodima koje im prodajemo. Važna nam je kvaliteta u turizmu i svjesni smo da bez kvalitete nema daljnjeg napretka niti razvoja. Konkurencija je velika te stoga moramo pratiti trendove.
-Trend je u svijetu da se prije odluke o rezervaciji pregledavaju recenzije, ali i odgovori vlasnika i managera na dosadašnje osvrte gostiju te se tako dobije realna slika kvalitete. Sve su to razlozi zašto inzistiramo kod naših dionika u destinaciji na dobivanju što većeg broja recenzija i odgovaranju na svaki komentar. Svjesni smo da imamo odličan marketinški alat koji nije financijski ni vremenski zahtjevan ali je poticaj da nam gost ostavi recenziju – porukom na pismu dobrodošlice, porukom na računu, naljepnici na vidljivom mjestu, izjavila je direktorica Turističke zajednice grada Marina Burić.
IQM Destination izvještajem prikupljaju se komentari i recenzije gostiju s brojnih svjetskih platformi poput Google maps-a, Tripadvisora, Booking.com-a, Facebooka, Expedie. Ukupnim analizama ocjena i komentara svaki dionik projekta dobije svoju ocjenu online reputacije. Ocjena je ukupan dojam gostiju o pojedinom subjektu, o njegovoj kvaliteti, usluzi, čistoći, odnosu cijene i kvalitete i sl. Ukupnim ocjenama svakog mjerenog dionika stvara se ukupna destinacijska ocjena kvalitete.
-Ovim načinom rada stvaramo svjesnost koliko smo zapravo svi povezani u destinaciji, koliko naša usluga ili proizvod utječe na ukupnu destinacijsku ocjenu, koliko svojom kvalitetom i odnosom prema kupcu podižemo ukupno zadovoljstvo gosta koji posjećuje našu destinaciju, naglasila je Marina Burić.