Prvi Karlovački

Pomoćnici u nastavi prošli edukaciju

11.09.2019

Karlovac

Nastavak provedbe projekta "Škola za sve uz pomoćnike u nastavi III" i u novoj školskoj godini

Provedba projekta “Škola za sve uz pomoćnike u nastavi III” nastavlja se s početkom školske godine 2019./2020. Projekt čija je provedba započela u kolovozu 2017. godine, traje do kolovoza 2021. godine, provodi se s ciljem  osiguranja adekvatne podrške učenicima s teškoćama za usvajanje odgojno-obrazovnih programa u skladu s njihovim individualnim obrazovnim i socijalnim potrebama. Financiran je iz Europskog socijalnog fonda, a ukupna vrijednost iznosi 8.154.324,00 kuna, od čega je iznos bespovratnih sredstava 7.501.978,08 kuna, dok Grad Karlovac sufinancira u iznosu od 652.345,92 kuna. Grad Karlovac provodi ovaj projekt u partnerstvu s devet osnovnih škola kojima je osnivač, a od ove školske godine u projekt se uključuje i Centar za odgoj i obrazovanje djece i mladeži Karlovac kao novi partner. Sukladno Pravilniku o pomoćnicima u nastavi i stručnim komunikacijskim posrednicima, Ministarstvo znanosti i obrazovanja dalo je suglasnosti za uključivanje pomoćnika u nastavi za 44 učenika s teškoćama u školskoj godini 2019./2020., od čega je 8 novih učenika, polaznika prvih razreda. S njima će u ovoj školskoj godini raditi 42 pomoćnika u nastavi te će im pružati podršku u njihovom svakodnevnom radu i integraciji u redovan školski sustav. Kako bi mogli započeti sa svojim radom, oni kandidati koji su ove godine prvi puta odabrani za rad pomoćnika u nastavi, morali su završiti 20-satnu edukaciju za uvođenje u rad. Edukaciju je provelo Učilište IDEM u Knjižnici za mlade 6. i 7. rujna 2019. godine. Na edukaciji je, osim 7 novih pomoćnika u nastavi osnovnih škola Grada Karlovca, sudjelovalo i 8 kandidata škola kojima je osnivač Karlovačka županija. Kroz 10 sati predavanja i 10 sati vježbi, pomoćnici u nastavi upoznaju se s osnovnim pojmovima, odgojno obrazovnim potrebama učenika s teškoćama, odgojno obrazovnom inkluzijom, oblicima inkluzivne potpore u hrvatskom školstvu, pravima učenika s teškoćama. Također se upoznaju se sa specifičnostima pristupa poučavanju učenika s teškoćama, razvijaju metode pružanja podrške u odgojno obrazovnom procesu te razvijanju socijalnih vještina učenika s teškoćama. Ovom su prigodom pročelnica Upravnog odjela za društvene djelatnosti Draženka Sila-Ljubenko i pročelnica Upravnog odjela za školstvo Karlovačke županije Marija Medić, zajedno sa koordinatoricama projekta, pozdravile prisutne i poželjele im uspjeh u budućem radu. (b.o.)