Hrvatska će receptura zasigurno biti pun pogodak za osvajanje domaćih i inozemnih tržišta

Vetiver ROCK –  parfem s potpisom Dejana Lovrena

VIŠE IZ RUBRIKE

    Rock Filius, modni brend hrvatskog nogometnog reprezentativca Dejana Lovrena u svega deset mjeseci osvojio je tržišta diljem svijeta svojim modnim kreacijama, a od ove će godine isto to pokušati i s prvim parfemom.  U elegantnoj i profinjenoj bočici na tržišta stiže Vetiver ROCK. Ime je dobio po najskupljem sastojku Vetiveru, a svi oni čiji će izbor biti upravo ovaj parfem, mirisat će moderno i profinjeno.

    -Nakon što mi je ideja sinula u jednoj pariškoj sobi na moj rođendan, ekipa je prionula na posao. Odlučili smo da parfem bude unisex s više zemljanih nota. Receptura parfema je hrvatska, radi se u Čakovcu, a punit će se u Francuskoj, kaže Matija Mišić koji je uz Dejana Lovrena i brata Davora jedan od osnivača i inicijatora globalno popularnog brenda.

    Parfem će biti dostupan na policama dm-a od svibnja kada kreću promocije u većim hrvatskim gradovima.

    -Cilj nam je prodati godišnju količinu koju smo stavili na ugovor i vjerujemo da će to tako i biti. Osim u parfumeriji, bit će dostupan i na našem webshopu. Što se promocija tiče, jedna će sigurno biti u Osijeku kako bismo zahvalili svim našim kupcima kojih je ondje zbilja puno, istaknuo je Mišić.

    Ambiciozan je to projekt za koji se sa sigurnošću može reći da će biti uspješan jer ekipa Rock Filiusa ima zavidnu bazu obožavatelja. Riječ je o 85 milijuna ljudi u koje su uključeni svi pratitelji društvenih mreža hrvatskih nogometnih reprezentativaca koji su ujedno i najbolji promotori karlovačkog brenda.

    -U samo deset mjeseci napravili smo čudo. U tome nam je puno pomoglo Svjetsko nogometno prvenstvo i Vatreni koji su nosili naše majice i fotografirali se u njima. Ivan Rakitić je na svome profilu objavio sliku i stavio naš link za kupnju. Ta je slika dobila 146 tisuća lajkova, a mi smo u trenu rasprodali cjelokupnu kolekciju ljetnih majica. Isto to napravio je Luka Modrić čija fotografija ima više od pola milijuna lajkova. Bio je to znak da proizvodnju moramo povećati, objašnjava Mišić te dodaje da je u promociji pomogla i hrvatska predsjednica Kolinda Grabar-Kitarović koja je na finalu Davis Cup-a nosila majicu Rock Filiusa.

    Rock Filius predstavlja jedinstvo ljepote i praktičnosti, elegancije i urbanosti. Spoj je to u kojem će se odlično osjećati kako muškarci, tako i žene koje koračaju hrabro i samouvjereno do svojega cilja. To su prepoznali brojni obožavatelji koji na društvenim mrežama imaju samo riječi hvale za ovaj brend.

    -Ponosni smo na priznanje da smo najpopularniji hrvatski modni brend i zahvalni svima koji nas prate i koji su uz nas. Sve ovo radimo s velikom ljubavi jer smo nas trojica to i pokrenuli. Upravo tu snagu prijateljsko-obiteljskog odnosa predstavljaju tri trokuta u logu brenda. Iako smo kilometrima udaljeni, jednostavno surađujemo i razvijamo svoju priču, dodaje Mišić.

    Sva se odjeća proizvodi u Zagrebu. Počeli su s majicama, a sada proizvode i čarape i bokserice, a u planu imaju i obuću. Zanimljive su etikete s hrvatskim kockicama koje se nalaze na majicama, a njima naglašavaju ljubav prema svojoj domovini što oduševljava sve kupce. Imaju još jednu veliku želju, a to je u dogledno vrijeme otvoriti i svoj butik.

    Ne igra se utakmica samo na nogometnim terenima, nego i na tržištu, a u njoj pobjeđuju uporni, marljivi i radišni ljudi, baš kao što je to i ovaj prijateljski trojac. Naprijed ih gura ambicioznost i natjecateljski duh koji imaju još od djetinjstva.  No, jedan je strah uvijek prisutan, a s njime se Mišić dobro nosi.

    -Kada vaš proizvod nosi ime poznate osobe, u ovom slučaju Dejana Lovrena to vam je velika prednost, ali i ogroman teret koji traži perfekcionizam, pedantnost i apsolutnu predanost kako bi sve bilo idealno.

    Baciti oko na komentare fotografija na Instagramu, znači izgubiti se u moru pohvala. Sve ono što još priprema ova vrijedna ekipa na radost je svih obožavatelja i zato uopće ne bi trebalo sumnjati u uspješnost i rezultate trojice Karlovčana. (a.r)

    Foto: Rock Filius