"Što te žulja?" emisija je koja sluša probleme građana i pokušava ih riješiti. Svakog utorka i četvrtka od 10:15 sati slušaj na 90,1.

Što te žulja? Tema: Promoviranje Martinščaka

VIŠE IZ RUBRIKE

    Vi pitate, mi tražimo odgovore u emisiji ŠTO TE ŽULJA? na Prvom karlovačkom

     

    Pitanje:

    Zovem se Vlado i zovem iz Ladvenjka. Zašto se tako malo promovira brijeg Martinščak - visok 346 m, lijep, dostupan na razne načine, pogotovo ljeti kada ondje dolaze biciklisti, automobilisti, turisti što dođu u Velemerić. Upute do brda slabo su označene, a može mu se prići s više strana, a zanimljiv je također i planinarima. Što se može učiniti po tom pitanju? Je li u planu pojačana promocija?

    Odgovor Turističke zajednice Karlovačke županije:

    Planinarske i pješačke staze, njihovo održavanje, markacija i organizacija šetnji obično su u domeni planinarskih društava koja su to organizirala za svoje članove. U ovom slučaju radi se o lokaciji i stazi do brda, o kojoj pretpostavljam skrbi PD Martinščak. Ukoliko postoji interes PD Martinščak, bilo bi poželjno nam netko iz društva dostavi na mail informacije o stazi i ponudi koju se želi promovirati - kako do tamo doći, opis od kuda kreće staza, koliko je dugačka za one koje dolaze individualno, a za one koje bi se priključili planinarskim pohodima- raspored pješačenja ili neke datume ako postoji organizirano pješačenje,osobu za kontakt  i nekoliko kvalitetnih fotografija. Bilo bi poželjno da "TZ područja 4 rijeke" sa sjedištem u Duga Resi i u suradnji sa planinarskim društvom, prije promotivnih aktivnosti primjerenije označiti put do lokacije (treba vidjeti na terenu jesu li dovoljne planinarske markacije ili će trebati i nekoliko putokaza).
    Kad imamo potpune informacije o nekoj ponudi onda promocija može ići preko društvenih mreža koje koristimo kao turistička zajednica, međutim treba imati u vidu, da je prema našem iskustvu vrlo nezahvalno promovirati lokaciju (brdo) na kojoj nema, osim lijepog pogleda, nikakve druge ponude (wc, kava,sok, nadsteršnica....).