U Vatrogasnoj ulici izvest će se parkiralište na površini od 4.000 m2 s kapacitetom od 110 parkirališnih mjesta

Rješavanje problema parkirališta i ruševnih objekata u Zvijezdi

VIŠE IZ RUBRIKE

    Rješavanje problema ruševnih i zapuštenih objekata kulturne baštine i ulaganje u Zvijezdu bile su teme današnje konferencije za novinare koju su održali zamjenica gradonačelnika Andreja Navijalić i voditelj gradskog Odsjeka za kulturu i kulturnu baštinu, Marinko Pleskina.

    -Nastavljamo s aktivnostima koje su vezane uz Plan upravljanja Zvijezdom. Svjesni smo da je jedan od većih izazova u Zvijezdi parkiranje. Stoga smo pokrenuli projekt proširenja kapaciteta parkirališnih mjesta s dogradnjom garaže, odnosno parkirališnih mjesta u Vatrogasnoj ulici. U ovoj fazi parkirališna mjesta bit će izvedena do razine makadama, na površini od 4.000 m2 s kapacitetom od 110 parkirališnih mjesta. Taj projekt će nam uvelike pomoći da osiguramo dovoljno mjesta za sve manifestacije koje se ove godine odvijaju u Zvijezdi, a to su Zvjezdano ljeto, Dani piva i ostale jednodnevne već tradicionalne manifestacije, istaknuo je Pleskina.

    Osvrnuo se i na obnavljanje građevinskog fonda Zvijezde.

    Jedan od primjera obnove je i zgrada Gradske uprave koja će uskoro ići u energetsku obnova koja predviđa da će se zgrada s energetske razine G podignuti na razinu A. To će se, kako je rekao, postići toplinskom izolacijom, izmjenom stolarije, kao i uređenjem svih ulaznih vrata.

    Projekt vrijedan 4,7 milijuna kuna sufinanciran je od strane Europske unije sa 60 posto bespovratnih sredstava.

    -Osim obnove Gradske uprave, možemo se podsjetiti svih ostalih investicija koje se trenutno odvijaju u Zvijezdi, a to su energetska obnova Veleučilišta, projekt Atrija znanja, Centar kompetencija kojega provodi Županija, kao i niz privatnih investicija koje se realiziraju u ovom trenutku u Zvijezdi, pobrojao je Pleskina.

    Kako će rješavati probleme ruševnih objekata u Zvijezdi koji zadnjih godina postaju sve veći problem, otkrila je zamjenica gradonačelnika, Andreja Navijalić.

    -Ono što smo definirali je baza ruševnih objekata na području grada Karlovca u kojoj se nalazi 38 objekata koje u kontinuitetu pratimo da vidimo što se događa po pitanju vanjskog izgleda zgrada, odnosno svih onih opasnih dijelova koji mogu narušavati život i zdravlje ljudi, a za što su nadležni komunalni redari. U proteklom razdoblju oni su izdali 30 rješenja i imali 65 intervencija. Valja naglasiti da su to zgrade u privatnom vlasništvu, javne zgrade koje nisu u vlasništvu Grada, gdje mi možemo samo uklanjati opasne dijelove, ali ne možemo uređivati, odnosno obnavljati pročelja i krovove, naglasila je.

    Posebno je istaknula i problem ruševnih objekata koji su registrirani kao kulturno dobro i koje se nalaze u zaštićenoj povijesnoj jezgri.

    -Svako rješenje komunalnog redara mora se dostaviti nadležnom  Konzervatorskom odjelu, odnosno moramo imati mišljenje konzervatora o svima aktivnostima i mjerama koje se provode na pojedinim objektima.

    Mi ćemo i dalje postupati i tražiti da vlasnici vode brigu o svojoj imovini što je njihova odgovornost i obveza i ja ih pozivam da u svim slučajevima gdje nailazimo na ove probleme reagiraju po Rješenjima komunalnih redara kako Grad ne bi trebao reagirati putem treće osobe, poručila je Navijalić.

    Naime, pojasnila je kako se u izdanim Rješenjima vlasnicima nalaže da moraju ukloniti opasne dijelove objekata na pročeljima, odnosno krovovima, a ukoliko to ne učine, onda Grad Karlovac to odrađuje putem treće osobe na teret vlasnika. (sl)

    Foto: I. Čepurkovski