Prvi Karlovački

Općinsko-gradski LiDraNo u Bariloviću okupio učenike i mentore devet škola

01.02.2019

Vijesti

Osim predstavljanja svojih potencijala, LiDraNo učenicima omogućuje i uočavanje onih novih mogućnosti, otvara im vidike, a mentorima služi kao kvalitetna povratna informacija na temelju koje mogu dalje usmjeravati svoj rad.

Općinsko-gradski LiDraNo 2019. održan je u Osnovnoj školi Barilović koja je već jedanaestu godinu bila domaćin brojnim učiteljima i mentorima. Ove se godine sudjelovalo devet škola što za školu predstavlja veliku organizaciju, ali isto tako izazov i čast.

Puno je novih radova pristiglo, vidjeli smo i skupne i pojedinačne dramske nastupe. Po svemu tome vidi se da su u svim oblicima stvaralaštva i mentori i učenici izuzetno aktivni, a time se LiDraNo pofilira i slaže u nove suvremene oblike, rekla nam je profesorica Mirjana Vranić Šušlje.

U kategoriji dramsko-scenskog stvaralaštva, a pojedinačnih nastupa na županijsku razinu predloženi su Ivan Borko iz OŠ Josipdol, Jana Živčić učenica OŠ “Vladimir Nazor” , Martina Vučetić iz Prve osnovne škole Ogulin te Ivan Mateša iz OŠ Barilović. Od skupnih nastupa dva su iz Ogulina. Priča jedne pahulje, Prva osnovna škola Ogulin i Dolazak Hrvata, OŠ Ivane Brlić-Mažuranić. Potom Škola ili život ili škola za život iz OŠ Josipdol i Kaos prije premijere, OŠ “Ivan Goran Kovačić”. Povjerenstva su ima pune ruke posla i u kategorijama novinarskog i literarnog stvaralaštva. Tako su za iduću razinu predložene dvije radijske emisije. Jedna iz OŠ Generalski stol učenica Karla Lauša i Laure Burić te učenici David Mazor i Antea Vuković iz OŠ Ivane Brlić-Mažuranić. Ogulin je i u samostalnim novinarskim radovima osvojio dva prolaza, rad Doriana Salopeka i Leona Kirasić iz OŠ Ivane Brlić-Mažuranić Ogulin. Uz njih je i rad učenice Ele Zausnig iz OŠ “Vladimir Nazor”. U kategoriji literarnog stvaralaštva dalje su predloženi Lea Radočaj iz OŠ Generalski Stol, Narotam Bilić i Lucija Rendulić iz Prve osnovne škole Ogulin, Matej Vuković iz OŠ Josipdol te Dorotea Štefanac iz OŠ Barilović,

Učenicima treba dati priliku jer je to njihov iskorak iz učionice. Na taj način oni dobiju ohrabrenja za nova stvaralaštva, nova pisanja, nova iskustva. Samo im treba omogućiti da otkriju u sebi neke nove potencijale, zaključila je Vranić Šušlje.