Prvi Karlovački

Na uskrsnom stolu samo najnužnije – šunka, luk, jaja i hren

18.04.2019

Mozaik

Ukupno 62,3% građana planira štedjeti pri kupovini namirnica za ovogodišnji Uskrs, a najviše njih (25,6%) na uskršnje namirnice planira potrošiti između 200 i 300 kn, pokazalo je istraživanje portala Ja TRGOVAC

Na uskrsnom stolu većine građana naći će se samo najpotrebnije namirnice, pokazuju rezultati ankete koju je proveo Ja TRGOVAC, portal o trgovini robom široke potrošnje.

Ukupno 62,3% građana planira štedjeti pri kupovini namirnica za ovogodišnji Uskrs, a najviše njih (25,6%) na uskršnje namirnice planira potrošiti između 200 i 300 kn. Najveći broj građana planira napraviti tradicionalni uskršnji doručak ili ručak ove godine (86,6%). Namirnice za uskršnje blagdane građani u najvećem broju namjeravaju kupiti u hipermarketima i velikim trgovačkim centrima (68,2%). Slijede građani koji namirnice neće kupovati, nego imaju domaće namirnice, iz vlastite proizvodnje (14,1%), dok će ostatak građana namirnice kupiti u malim prodavaonicama i supermarketima (9,7%) ili na tržnici (7,6%), navodi se u priopćenju spomenutog portala.

Nadalje, u priopćenju stoji koji će se proizvodi naći na uskrsnom stolu većine građana.

Proizvodi koji će se najčešće naći na uskršnjem stolu su kuhana jaja (98,1%), kuhana šunka (89%), mladi luk (84,1%) i hren (66,8%). Polovica građana će na uskršnjem stolu imati rotkvice (49,6%), a nešto više od trećine njih će poslužiti orehnjaču (36%) i pincu ili sirnicu (34,9%). Pečena svinjetina će se naći na uskršnjem stolu 30,8% građana, dok će se purica s mlincima naći kod njih malo manje od četvrtine (23,1%). Pečenu janjetinu će konzumirati 19,5% građana, pogaču 18,6%, dok će najmanje građana na uskršnjem stolu imati sarmu (13,5%) i šunku u kruhu (9,2%).

Istraživanje su tijekom veljače 2019. godine proveli Ja TRGOVAC magazin i agencija Hendal na nacionalno reprezentativnom uzorku građana Republike Hrvatske starijih od 16 godina.