Zahvaljujući udruzi Carpe Diem, kampanja se već šestu godinu zaredom održava u Karlovcu, a obilježava se u više od 20 gradova u Hrvatskoj. Svrha kampanje je poticati mlade na mobilnost, odnosno informirati ih o mogućnostima volontiranja, stažiranja, studiranja i putovanja po Europi

Kampanja "Time to Move" i u Karlovcu

VIŠE IZ RUBRIKE

    Udruga Carpe Diem i ove se godine uključila u veliku europsku kampanju Time to Move čiji je cilj poticati mobilnost mladih. Tim povodom, danas su na Trgu Matije Gupca u Karlovcu postavili info štand kako bi mlade informirali o mogućnostima međunarodne mobilnosti te su im dijelili razne informativne i promotivne materijale.

    U događanje su bili uključene i volonterke udruge Carpe Diem iz Francuske koje volontiraju kroz program „Europske snage solidarnosti“. One su mladima direktno predstavile svoje iskustvo volontiranja kroz ovaj program.

    Zahvaljujući udruzi Carpe Diem, kampanja se već šestu godinu zaredom održava u Karlovcu, a obilježava se u više od 20 gradova u Hrvatskoj. Svrha kampanje je poticati mlade na mobilnost, odnosno informirati ih o mogućnostima volontiranja, stažiranja, studiranja i putovanja po Europi.

    Sandra Pavlović, projektna koordinatorica u Udruzi kaže da je nažalost interes i mobilnost mladih ljudi u Hrvatskoj na nezavidnoj razini. Iako su programi mobilnosti namijenjeni mladima od 15 do 30 starosti, učenicima, studentima i onima koji su već zaposleni ali i ili onima koji straže posao zainteresiranost je slaba. Nekoliko je tu razloga, među prvima je neinformiransot, zatim slijedi nemotiviranost, a kao jedan od glavnih razloga je strah.

    -Tradicionalni način života i odgoj jedan su od faktora koji mlade ljude zaustavljaju u odluci napuštanja roditelja i prijatelja. Rješenja i za „strašljivu“ kategoriju mladih postoje. Naime, oni ne moraju otići na dugo vremensko razdoblje, postoje stoga razni projekti koji im omogućuju boravak u zemljama EU u trajanju od tjedan dana. Moja je preporuka, kaže Pavlović, da prvo probaju tih nekoliko dana, pa ako im se svidi, iskoriste druge mogućnosti koje uključuju dugotrajniji boravak u određenoj zemlji.

    Kampanju organizira Eurodesk, informacijska mreža Europske komisije koja mladima pruža informacije o mogućnostima mobilnosti, europskim programima i natječajima te ih potiče da postanu aktivni europski građani. U Hrvatskoj Eurodeskov centar djeluje u okviru Agencije za mobilnost i programe Europske unije.

    Svake godine kampanju prati i nagradni natječaj. Ove godine potrebno je dizajnirati majicu koja je povezana s temom kampanje. Natječaj je otvoren do 31. listopada, a autore najboljih radova očekuju vrijedne nagrade. Dodatne informacije o kampanji, događanjima i nagradnom natječaju nalaze se na internetskoj stranici timetomove.eurodesk.eu/hr. (rb)

    Foto: r.b.