Prvi Karlovački

Dosadna predsjednička kampanja i nešto što je zapisano u DNK ovih prostora

20.09.2019

Mozaik

Novi val glazbenih trendova i politička kampanja i dalje su top teme koje pune dvorane.

Tko to tamo peva? Novi val glazbenih trendova u regiji naziv je panela koji je privukao veliki broj posjetitelja na ovogodišnjem Weekend Media Festivalu.

Photo: Borna Filic/PIXSELL

Novi tsunami domaće glazbe ove godine dostiže svoj vrhunac. Rasprodani nastupi u klubovima širom regije, zajedno s milijunskim pregledima na YouTube-u, impresivni su ne samo za naše pojmove te govore u prilog vrtoglavoj popularnosti novih žanrova i izvođača s Balkana.

-Nikad se nisam bojala, pjevala sam pjesme koje nitko ne bi pjevao“, poručila je Severina Kojić.

U prepunoj dvorani raspravljalo se o novom glazbenom žanru, kombinaciji folka i hip-hopa koji je pokorio cijelu regiju. 

-Postoji samo jedno generalno pravilo, da na početku i na kraju sve završi na nečemu što zovemo folk. Možemo se mi s time sprdati, ali postoji nešto što je zapisano u DNK ovih prostora”, kazao je Tonči Huljić i zaključio kako ljudi u Srbiji žive za glazbu, a u Hrvatskoj žele živjeti od glazbe.

Uz Severinu i Tončija, na panelu su sudjelovali Relja Milanković Reksona i Stefan Đurić Rasta.

A s glazbe, skok na politiku. U Hrvatskoj uskoro počinje predizborna kampanja za predsjedničke izbore. Kandidata je sve više, oformljavaju se timovi, pišu komunikacijake strategije. Hoće li nova kampanja konačno donijeti neki iskorak u načinu na koji komuniciraju hrvatski političari? O tome su raspravljali najveći hrvatski komunikacijski stručnjaci i politički novinari na panelu Svi predsjednikovi ljudi. 

Ovo bi mogla biti najdosadnija kampanja do sada, rekao je Andrija Jarak i dodao kako postoje četiri teme koje pale Hrvate, a to su partizani, ustaše, mito i korupcija.

Nakon panela dodijeljen je ‘Megafon 2019.’ za najboljeg hrvatskog političkog PR-ovca, a nagradu je dobio Marko Milić iz Ureda predsjednika Vlade.